AT FÅ SUPPORT UDENFOR NORMAL ÅBNINGSTID KAN VÆRE EN DYR FORNØJELSE. MEN IKKE HOS OS – HER BEHØVER I HVERKEN ABONNEMENT ELLER AT BETALE EKSTRA. VI GIVER ENDDA EN LILLE SMULE RABAT, HVIS I BOOKER OPGAVEN PÅ FORHÅND. LÆS MERE NEDENFOR ELLER RING OG FÅ EN SNAK OM MULIGHEDERNE.
NO CURE – ALMOST NO PAY
Selvom vi har mange års erfaring og kender mange løsninger og systemer, så tager det altid lidt tid at forstå et konkret problem og sætte sig ind i et nyt it-miljø. Derfor har vi en minimumsfakturering på 30 min. pr. opgave. Så skulle vi være så gode, at vi løser en opgave på 10 min., så fakturerer vi altså alligevel for 30 min. Omvendt hvis vi bruger to timer på at forsøge at løse en opgave men må give op, så fakturerer vi også kun 30 min. Vi kalder det No Cure – Almost No Pay.
AD HOC
SUPPORT
Serveren er løbet tør for plads, filerne er væk, i har et eller andet kritisk problem, som ikke kan vente til dagen efter og… jeres normale support er lukket. I ringer til AFTEN SUPPORT, vi afdækker problemet og går i gang med opgaven. Fakturering pr. påbegyndte kvarter (min. en halv time).
Timepris: 880,- kr. (ekskl. moms)
Aftalt support er til opgaver, som normalt godt kan vente lidt, men ønskes udført udenfor normal arbejdstid. Det kan være opdatering af servere, installation af ny software, ændring af backuprutiner eller eller eller. Og hvis booker I opgaven minimum to dage i forvejen – så giver vi 15% i rabat. Fakturering pr. påbegyndte kvarter (min. en halv time).
Timepris: 748,- kr. / timen
